ιστοσελίδα τα πιο συχνά λάθη και πως να τα διορθώσετε

Μια ιστοσελίδα όσο περίεργο κι αν ακούγεται είναι ένας ζωντανός οργανισμός. Χρειάζεται να εξελίσσεται και να εμπλουτίζεται συνεχώς. Πολλές φορές παρόλες τις προσπάθειες συναντάμε σελίδες οι οποίες έχουν χαρακτηριστικά λάθη. Παρακάτω θα αναφερθούμε στα πιο συχνά λάθη σου συναντάμε και πως μπορείτε να τα αποφύγετε – διορθώσετε.

Τίτλος σελίδας

Ένα πολύ συνηθισμένο σφάλμα είναι η μεγάλη έκταση του τίτλου. Αναφερόμαστε στους τίτλους που ξεπερνούν το προτεινόμενο μήκος των 70 χαρακτήρων. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα κάποιοι περιηγητές να περικόψουν τον τίτλο σας δίνοντας έτσι μια όχι και τόσο όμορφη πρώτη εικόνα για την ιστοσελίδα.

Προσπαθήστε να κρατήσετε τον τίτλο μικρό και περιεκτικό και να περάσετε στον τελικό χρήστη το μήνυμα που θέλετε.  Δεν χρειάζονται υπερβολές. 

Μέγεθος μεταπεριγραφής

Και εδώ αναφερόμαστε στην πολύ μεγάλη έκταση της. Το προτεινόμενο μήκος της είναι 150 χαρακτήρες και αυτό γιατί οι περισσότεροι browsers “διαβάζουν” στην προεπισκόπηση της ιστοσελίδας σας μέχρι ένα συγκεκριμένο αριθμό χαρακτήρων. Οι χρήστες αποφεύγουν να πατούν σε ιστοσελίδες των οποίων οι μεταπεριγραφές μοιάζουν με διαφήμιση.

Φροντίστε να γράψετε ένα μικρό και έξυπνο κείμενο το οποίο θα τους τραβήξει το ενδιαφέρον και θα τους προκαλέσει να πατήσουν στην σελίδα σας και να διαβάσουν περισσότερα. Αποφύγετε να χρησιμοποιείται το όνομα της εταιρείας σας.

Εναλλακτικό κείμενο εικόνων (Alt tag)

Κάθε ιστοσελίδα έχει αρκετές εικόνες σε διάφορα σημεία της. Εσείς φροντίζετε να είναι όμορφες, καθαρές και επαγγελματικές ώστε να σας αναδείξουν. Δεν συμπληρώνετε όμως ποτέ το πεδίο με το εναλλακτικό κείμενο. Αυτό που ίσως δεν γνωρίζετε είναι πως η Google δεν “διαβάζει” εικόνες αλλά σκανάρει κυρίως για κείμενο. Έχοντας συμπληρωμένο το πεδίο του εναλλακτικού κειμένου μπορείτε να συσχετίσετε μία εικόνα με το αντίστοιχο κείμενο. Με αυτό τον τρόπο τμήματα της ιστοσελίδας σας εμφανίζονται μέσω των εικόνων στην αντίστοιχη αναζήτηση. Σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες όλο και περισσότεροι χρήστες αναζητούν περιεχόμενο βάση εικόνας. Οπότε αντιλαμβάνεστε την σημαντικότητα αυτού του πεδίου.

Μεγάλη έκταση στην φόρμα επικοινωνίας

Σκοπός της φόρμας επικοινωνίας σε μια ιστοσελίδα είναι να χτίσει μια επαφή με τους δυνητικούς πελάτες σας. Δημιουργώντας περιττά πεδία σε αυτήν αποθαρρύνετε την αμεσότητα της επικοινωνίας σας μαζί τους. Κανείς δεν θα συμπληρώσει μια φόρμα που ζητάει για παράδειγμα διεύθυνση σπιτιού ή κάτι αντίστοιχο.

Φροντίστε να κρατήσετε την φόρμα σας απλή και εύκολη τόσο για τους χρήστες όσο και για τις μηχανές αναζήτησης.

Δεν γίνεται χρήση και αξιολόγηση των στατιστικών στοιχείων

Το δυνατότερο ίσως σημείο του internet είναι το γεγονός ότι όλα είναι μετρήσιμα. Με αυτό τον τρόπο μπορείτε να έχετε insights για την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας. Μπορείτε να αναλύσετε από ποιες πηγές έρχονται σε εσάς οι επισκέπτες σας και και ποια κανάλια χρησιμοποιούν. Μπορείτε να πάρετε πολλές χρήσιμες πληροφορίες από αυτά. Μην τα αγνοείτε. Είναι η “δύναμή” σας για να αυξήσετε τους πελάτες σας αλλά και να στοχεύσετε τα κοινά που σας ενδιαφέρουν.

Επικοινωνήστε με την ομάδα μας. Βρισκόμαστε στην διάθεση σας για να συζητήσουμε κάθε σας απορία.

Κάντε like στην σελίδα μας στο facebook και follow στο προφίλ μας στο Instagram και μείνετε πάντα ενημερωμένοι.