seo tips για eshops κατασκευή eshop λιθογραφική

SEO tips για ecommerce sites. Αύξηση επισκεψιμότητας και πωλήσεων

Οι τάσεις όσον αφορά το ηλεκτρονικό επιχειρείν αλλάζουν με γρήγορους ρυθμούς. Το ίδιο φυσικά και σε όσα ισχύουν γύρω από την SEO στρατηγική. Αν και κάποιοι κανόνες παραμένουν σταθεροί ανά τον χρόνο υπάρχουν συνεχώς νέα πράγματα που χρειάζεται να γνωρίζεις και να εφαρμόζεις. Ακολουθούν παρακάτω μερικά SEO tips που θα βελτιώσουν την SEO στρατηγική σου.

Οι διαφημίσεις δεν είναι το παν

Είναι γεγονός πως οι διαφημίσεις στην Google είναι ένας δοκιμασμένος και σχετικά σίγουρος τρόπος για να φέρεις επισκέπτες και κατ επέκταση υποψήφιους πελάτες στο eshop σου. Η συνολική σου στρατηγική όμως δεν πρέπει να έχει ως αποκλειστική βάση αυτό. Ο λόγος απλός. Αν δεν έχεις οργανικά αποτελέσματα του eshop σου στην google, μόλις σταματήσουν οι διαφημίσεις θα εξαφανιστείς. Γι αυτό είναι σημαντικό να έχεις φροντίσει εξίσου και την δομή του ηλεκτρονικού σου καταστήματος. Εκμεταλλεύσου σωστά το traffic που θα σου φέρουν οι διαφημίσεις.

Επιμελήσου τις περιγραφές των προϊόντων σου

Φρόντισε να δίνεις ακριβή και πλήρη περιγραφή των προϊόντων σου. Βελτίωσε την εμπειρία των επισκεπτών σου. Με το να φροντίζεις τα προϊόντα σου να έχουν σωστά δομημένα τις περιγραφές και τις εικόνες τους βοηθάς τον υποψήφιο πελάτη να αισθανθεί σιγουριά και κατ επέκταση να σε εμπιστευτεί για την αγορά του καθώς αισθάνεται ότι καλύπτεις πλήρως την ανάγκη του. Επίσης, για να είναι SEO optimized το περιεχόμενο θα πρέπει οι περιγραφές να περιέχουν μέσα λέξεις ή φράσεις τις οποίες πιθανό να χρησιμοποιήσουν οι καταναλωτές όταν θα κάνουν την αναζήτησή τους. 

Απέφυγε το διπλότυπο περιεχόμενο

Ίσως ένα από τα πιο σημαντικά SEO tips. Σε ένα eshop, λόγω των πολλαπλών φίλτρων είναι πολύ εύκολο να συναντάμε διπλότυπο περιεχομενο. Αυτό όμως είναι κάτι που η Google δεν “αγαπά” να βλέπει. Αυτό που μπορείς να κάνεις είναι έλεγχος του ηλεκτρονικού σου καταστήματος και διόρθωση του περιεχομενο που υπάρχει πολλές φορές. Μια πιο τεχνική λύση είναι η χρήση «canonical tags». Αυτή η τεχνική θα σε βοηθήσει να υποδείξεις στη Google ποιά σελίδα (URL) θέλεις να προβάλλει σε αντίστοιχη αναζήτηση.

Μοναδικό meta description για κάθε σελίδα

Όπως ήδη αναφέραμε παραπάνω το διπλότυπο περιεχόμενο δεν είναι ποτέ καλό. Γι αυτό κάθε σελίδα χρειάζεται ένα μοναδικό meta description. Μικρό, περιεκτικό, και να περιέχει τις αντίστοιχες λέξεις κλειδιά που θα τραβήξουν την προσοχή του χρήστη για να κάνει το κλικ.

Αρχική σελίδα

Φαντάσου την αρχική σελίδα του eshop σου σαν την βιτρίνα ενός φυσικού καταστήματος. Πρέπει να είναι προσεγμένη, “καθαρή” χωρίς υπερβολική πληροφορία, αλλά με τα κατάλληλα προϊόντα. Μην ξεχνάς τα κατάλληλα call to actions που θα οδηγούν τον επισκέπτη σε στοχευμένες κατηγορίες (π.χ. outlet) ή προϊόντα.

Δημιουργία στρατηγικής περιεχομένου

Ο τακτικός εμπλουτισμός περιεχομένου θα δημιουργήσει μια ευχάριστη αίσθηση στον επισκέπτη – πελάτη. Ενώ ταυτόχρονα, αυτό θα κάνει και τις μηχανές αναζήτησης να “αγαπούν” το ηλεκτρονικό σου κατάστημα.

Αναζήτηση με βάση τις φωτογραφίες

Ο τρόπος αναζήτησης περιεχομένου από τους χρήστες του διαδικτύου έχει αλλάξει. Η αναζήτηση εικόνων (image search), ειδικά όσον αφορά τα προϊόντα παρουσιάζει σημαντική αύξηση. Γι αυτό η σωστή ονομασία των προϊόντικών φωτογραφιών αλλά και η χρήση του πεδίου alt text είναι το κλειδί της επιτυχιας.

Όπως και ένα εταιρικό website, έτσι και ένα shop λειτουργεί σαν ένας ζωντανός οργανισμός. Έχει ανάγκες και χρειάζεται φροντίδα για να ευδοκιμήσει και να αναπτυχθεί. Έτσι, η εφαρμογή των παραπάνω SEO tips είναι ένα πρώτο βήμα που θα εξασφαλίσει την μελλοντική επιτυχία.


Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να καλέσετε στο 2321098890 ή να στείλετε το μήνυμά σας μέσω της φόρμας επικοινωνίας. Θα χαρούμε να συζητήσουμε τις δικές σας ανάγκες.

Κάντε like στην σελίδα μας στο facebook και follow στο προφίλ μας στο Instagram και μείνετε πάντα ενημερωμένοι.