Το newsletter ως μέθοδος επικοινωνίας και προώθησης προϊόντων εντάσσεται στον κλάδο του email marketing.
Μέσα από αυτό οι εταιρείες έχουν την δυνατότητα να προωθήσουν νέα προϊόντα ή υπηρεσίες, να ενδυναμώσουν της σχέση τους με το υπάρχον πελατολόγιο τους αλλά και να δημιουργήσουν μία σχέση με το νέο εν δυνάμει πελατολόγιο που επιθυμούν.
Στην Ελλάδα δυστυχώς είναι λίγες οι εταιρείες που επενδύουν σε αυτό τον τρόπο προώθησης και επικοινωνίας. Αυτές που το κάνουν και το κάνουν σωστά ξεχωρίζουν και βλέπουν απτά αποτελέσματα.
Τι είναι αυτό που κάνει ένα εταιρικό newsletter επιτυχημένο;
Ας ξεκινήσουμε από το περιεχόμενο. Πρέπει να είναι σαφές και όχι μεγάλης έκτασης. Με σωστά λεκτικά και κατάλληλη δομή μπορείς να περάσεις με επιτυχία το μήνυμα που θέλεις.
Στην συνέχεια ας εστιάσουμε στην εικόνα του newsletter. Πρέπει να είναι απλή αλλά και δελεαστική ταυτόχρονα και πάνω απ’ όλα να συνάδει με το περιεχόμενο αλλά και την συνολική εικόνα της επιχείρησης. Αν όλα αυτά δεν συνάδουν μεταξύ τους δυστυχώς το αποτέλεσμα θα είναι άστοχο και ο τελικός αποδέκτης – αναγνώστης απλά θα το αγνοήσει.
Σε πιο τεχνικά ζητήματα τώρα, πρέπει πάντα να φροντίζουμε να κρατάμε την λίστα των παραληπτών μας ενημερωμένη. Να προσθέτουμε νέα emails αλλά να αφαιρούμε και όσα πλέον δεν ισχύουν για τον οποιοδήποτε λόγο. Σκεφτείτε πως αν δεν το κάνετε υπάρχουν μεγάλες πιθανότητες το εταιρικό σας newsletter να σταλεί σε αρκετούς μη έγκυρους παραλήπτες. Έτσι τα στατιστικά στοιχεία σας δεν θα είναι αξιόπιστα και εσείς δεν θα πάρετε το αποτέλεσμα που επιθυμείτε.
Το email marketing είναι μια τεχνική η οποία μπορεί να αποφέρει πολλά οφέλη σε αυτόν που θα επιλέξει να το χρησιμοποιήσει. Αρκεί να το κάνει με σωστό και επαγγελματικό τρόπο.
Απευθυνθείτε στην έμπειρη και καταρτισμένη ομάδας μας η οποία θα αναλάβει να φέρει εις πέρας μια επιτυχημένη καμπάνια.
Κάντε like στην σελίδα μας στο facebook και follow στο προφίλ μας στο Instagram και μείνετε πάντα ενημερωμένοι.