digital marketing πρακτικές συμβουλές σέρρες λιθογραφική

Συγκεντρώσαμε και σας παρουσιάζουμε τα πιο συχνά λάθη που γίνονται στο Digital Marketing των επιχειρήσεων και πως μπορείτε να τα διορθώσετε.

Το digital marketing είναι ένα πολύ δυνατό εργαλείο στα χέρια των επιχειρήσεων. Τις βοηθά να αναπτύξουν καθημερινά το πελατολόγιο τους, να επικοινωνήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους αλλά και να προβάλλουν τον χαρακτήρα και την φιλοσοφία τους. Συχνά όμως, παρατηρούμε πως πολλές είναι αυτές που δεν χρησιμοποιούν με βέλτιστο τρόπο τα όπλα που έχουν στην φαρέτρα τους. 

Εμείς συγκεντρώσαμε και σας παρουσιάζουμε τα πιο συχνά λάθη και πως μπορείτε να τα διορθώσετε ώστε να εξελίξετε την online στρατηγική σας.

Ας ξεκινήσουμε.

Εταιρικό blog, ένας σύμμαχος στο digital marketing

Η ιστοσελίδα της επιχείρησής σας έχει blog; Αν ναι, το χρησιμοποιείτε συχνά; ανεβάζετε άρθρα; Οι περισσότεροι, λόγω χρόνου ή γιατί δεν το θεωρούν αρκετά σημαντικό δεν το κάνουν. 

Το blog μιας ιστοσελίδας είναι το διαδικτυακό μέρος στο οποίο μπορείτε να προωθήσετε ενδιαφέρον περιεχόμενο προς τους χρήστες σας. Μπορεί να έχει εκπαιδευτικό αλλά και ενημερωτικό χαρακτήρα ή να σας βοηθήσει, με όχι και τόσο πωλησιακό τρόπο, να αναδείξετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Σας δίνει παράλληλα την δυνατότητα να επικοινωνήσετε με τους πελάτες σας μέσα από μια άλλη πλατφόρμα.

Επίσης τα εταιρικά blog αποτελούν την πηγή της μεγαλύτερης επισκεψιμότητας για ένα website.

Δεν χρησιμοποιείτε τα Social Media

Το κοινά που σας ενδιαφέρουν να προσεγγίσετε, οι χρήστες που μπορεί να αποτελέσουν δυνητικούς πελάτες σας βρίσκονται online και συγκεκριμένα στα Social media. Πάνω από το 60% των Ελλήνων χρηστών χρησιμοποιούν καθημερινά το facebook για την ενημέρωση τους αλλά και σαν μηχανή αναζήτησης για αυτά που τους ενδιαφέρουν. 

Συνειδητοποιείτε λοιπόν πόσο σημαντική είναι η παρουσία σας σε αυτά;

Μέσα από τις πολλές επιλογές που δίνουν τα social media μπορείτε να επικοινωνείτε με το κοινό σας χρησιμοποιώντας την μέθοδο που ταιριάζει σε εσάς. Με την αμεσότητα των σχολίων και των αναρτήσεων αναπτύσσετε σχέσεις και δημιουργείτε μια πιστή κοινότητα που σας παρακολουθεί. Προσοχή όμως. Το περιεχόμενο που ανεβάζετε πρέπει να είναι προσεγμένο και να ακολουθεί μια κοινή γραμμή με την συνολική εικόνα του brand σας. Δείτε περισσότερα για το digital marketing και τα social media εδω.

Λάθος στόχευση κοινού

Στην ερώτηση: “Ποιό είναι το κοινό που θα στοχεύσουμε” η απάντησή σας είναι: “Όλοι”. Μία καμπάνια digital marketing η οποία θα έχει ως στόχευση αυτούς τους όλους είναι μια καμπάνια που σίγουρα θα αποτύχει. Ο λόγος είναι απλός. Η κάθε ομάδα ανθρώπων έχει τα δικά της χαρακτηριστικά συνεπώς τις δικές τις ανάγκες και την δική της κουλτούρα.

Μία καμπάνια digital marketing η οποία θα έχει ως στόχευση αυτούς τους
όλους είναι μια καμπάνια που σίγουρα θα αποτύχει.

Ακόμα και αν έχετε μια επιχείρηση που πραγματικά το κοινό της είναι “Όλοι” πρέπει να το χωρίσετε σε υποομάδες και να τις στοχεύσετε ξεχωριστά με βάση τα δικά της μοναδικά χαρακτηριστικά. Έτσι οι καμπάνιες σας θα είναι σίγουρα επιτυχημένες και θα φέρουν τα αποτελέσματα που αναζητάτε.

Ενδιαφέρεστε για το Digital Marketing της επιχείρησής σας; Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας μας ή καλέστε μας στο 2321098890.

Κάντε like στην σελίδα μας στο facebook και follow στο προφίλ μας στο Instagram και μείνετε πάντα ενημερωμένοι.