marketing στον ιατρικό κλάδο, marketing για γιατρούς, σέρρες, λιθογραφική επαγγελματίας υγείας

To marketing στον ιατρικό κλάδο. Σήμερα οι ιατροί και γενικότερα οι επαγγελματίες υγείας του ιδιωτικού τομέα, εκτός από επιστήμονες χρειάζεται να λειτουργούν ταυτόχρονα και ως επιχειρηματίες.

Ιατρικό marketing

Ο κλάδος των επαγγελμάτων υγείας έχει μπει δυναμικά στον κόσμο του marketing. Κάθε Ιδιώτης Ιατρός, Κλινική, Κέντρο Αισθητικής Ιατρίκης και γενικότερα κάθε Επαγγελματίας Υγείας οφείλει να προσέχει και να δίνει ιδιαίτερη σημασία στην οπτική επικοινωνία και την προώθηση των υπηρεσιών του με το κοινό. Αυτό επιτυγχάνεται τόσο με φυσικά μέσα (έντυπα, σημάνσεις, κτλ) όσο και ψηφιακά (Ιατρική ιστοσελίδα, social media, κτλ).

Ποιους αφορά:

  • Ιδιώτες Ιατρούς
  • Ιδιωτικές Κλινικές
  • Νοσοκομεία
  • Φαρμακοβιομηχανίες
  • Φαρμακεία
  • Κέντρα αισθητικής Ιατρικής

Εταιρική Ταυτότητα και marketing στον ιατρικό κλάδο

Όταν μιλάμε για την εταιρική ταυτότητα μιας επιχείρησης που δραστηριοποιείται στο χώρο της υγείας, για παράδειγμα ενός Ιδιώτη Ιατρού, αναφερόμαστε στην εικόνα (φήμη) που έχει σχηματίσει το κοινό – ασθενείς για τον συγκεκριμένο ιατρό. Η εικόνα αυτή κυρίως διαμορφώνεται από την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών αλλά όχι μόνο από αυτό.  Ένας από τους τρόπους που ένας ιατρός μπορεί να επικοινωνήσει την είκόνα του με τους ασθενείς είναι ένα σύνολο οπτικών στοιχείων όπως:

  • Λογότυπο
  • Επαγγελματικές κάρτες
  • Μπλοκ συνταγογράφησης 
  • Επιστολόχαρτα
  • Φάκελοι αλληλογραφίας
  • Μπλοκ σημειώσεων
  • Ιστοσελίδα
  • Social media

Έχοντας μια ομοιογενή και σωστά σχεδιασμένη οπτική ταυτότητα μια επιχείρηση περνά υποσυνείδητα το μήνυμα πως είναι ολοκληρωμένη, υγιής και δίνει προσοχή στην λεπτομέρεια. Συνεπώς υποστηρίζουμε έντονα και προτρέπουμε τους επαγγελματίες υγείας που συνεργαζόμαστε να επενδύουν σε όλα αυτά που θα συνθέσουν μια σωστή εταιρική ταυτότητα. 

Ιατρική Ιστοσελίδα

Κάθε σύγχρονος επαγγελματίας υγείας, οφείλει να χτίζει, να δημιουργεί και να εξελίσσει ένα ολοκληρωμένο ψηφιακό αποτύπωμα. Το πρώτο και βασικότερο στοιχείο είναι η επαγγελματική του ιστοσελίδα. Ένας χώρος όπου μπορεί να αναδείξει την φιλοσοφία του, τις υπηρεσίες του και μπορεί να δώσει μια πρώτη εικόνα για τον ίδιο. Σημαντικό, και από την εμπειρία μας έχουμε δει ότι παίζει καθοριστικό ρόλο, είναι η ύπαρξη μιας ενότητας αρθρογραφίας (blog) η οποία ανανεώνεται συνεχώς. Έτσι μένει ψηλά στις κατατάξεις της Google και ξεχωρίζει ευκολότερα από τον ανταγωνισμό.

Παράλληλα οφείλει να δημιουργήσει και ένα προφίλ Google my Business. Με αυτόν τον τρόπο τοποθετεί το στίγμα τους στους χάρτες κάνοντας έτσι ορατή και προσβάσιμη την τοποθεσία του. Επίσης, συμπληρώνοντας όλες τις πληροφορίες στο προφίλ του (ωράριο λειτουργίας, στοιχεία επικοινωνίας κλπ) βοηθά τον τελικό χρήστη να βρει εύκολα τις πληροφορίες που θα τον κάνουν να τον επιλέξει.

Social Media για επαγγελματίες υγείας

Τα Social media εντάσσονται και συμπληρώνουν το σωστό ψηφιακό αποτύπωμα. Επιλέξαμε όμως να τα αναφέρουμε ξεχωριστά, καθώς είναι ένα πολύ μεγάλο κεφάλαιο. 8 στους 10 χρήστες επιλέγουν πλέον τον επαγγελματία υγείας που θα επισκεφθούν με βάση την παρουσία του στα social media. Προσοχή, όταν αναφερόμαστε στην παρουσία δεν εννοούμε το διαρκές και ανούσιο ποστάρισμα άσχετου περιεχομένου. Αναφερόμαστε ξεκάθαρα στις αναρτήσεις που έχουν να κάνουν με θέματα του κλάδου του, portfolio, ουσιαστικές πληροφορίες και επιστημονικά άρθρα και γενικά ότι άλλο μπορεί να σχετίζεται με την επιστήμη που υπηρετεί. Η ενεργή παρουσία στα  Social media δείχνει έναν επαγγελματία σύγχρονο με εξοικείωση στις νέες τεχνολογίες. Παράλληλα η αμεσότητα που αναπτύσσεται ανάμεσα σε αυτόν και τους χρήστες χτίζει πιο εύκολα την απαραίτητη εμπιστοσύνη.

Αν είστε επαγγελματίας στον τομέα της υγείας και σας ενδιαφέρει το Ιατρικό Marketing επικοινωνήστε μαζί μας.  Δείτε μερικά από τα έργα μας εδώ.

 

Κάντε like στην σελίδα μας στο facebook και follow στο προφίλ μας στο Instagram και μείνετε πάντα ενημερωμένοι.